Понедельник, 18.12.2017, 10:56
Приветствую Вас Гость | RSS

КЗ "Кам'янсько-Дніпровська ЗОСШ-інтернат" ЗОР

Форма входа
Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 27
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Соціальна служба

Особливості дітей молодшого шкільного віку (з 6-ти до 10-ти років)

Діти молодшого шкільного віку емоційні та довірливі, авторитет батьків і вчителя високий: діти хочуть бути «хорошими» для них. Але вони також схильні наслідувати улюблених героїв і наслідувати приклад більш старших учнів. Діти у цьому віці поки що ледве розрізняють тілесні відчуття та емоції, їм важко справлятися зі своїми відчуттями, розуміти наслідки своїх вчинків, усвідомлювати зв'язок між подіями життя і своїм самопочуттям. Вони схильні задовольняти свою природну цікавість, маніпулюючи з незнайомими об'єктами і прагнуть вивчати навколишній світ, буквально «пробуючи його на смак».

Такі особливості дитячої психіки, як цікавість, довірливість, схильність до наслідування, відсутність життєвого досвіду, незрілість логічних функцій і саморозуміння, створюють умови для небезпечних експериментів із засобами побутової хімії, медикаментами, тютюном, алкоголем. У цьому віці у дітей вже можна спостерігати перші залежності (від солодощів, від телепередач, від комп'ютерних ігор) як небезпечний спосіб справитися зі своїми переживаннями, сумнівами, страхами та іншими важкими відчуттями. Цей спосіб може закріпитися в поведінці дитини і створити передумови для подальшої заміни засобу залежності на небезпечніше (тютюн, алкоголь, наркотики). Не слід зменшувати глибину та серйозність переживань дітей молодшого шкільного віку, тим паче, що у них поки що немає навичок долати життєві проблеми, стреси та конфлікти. Особливу роль у формуванні ризику залежної поведінки відіграє низька самооцінка дитини, яка може виражатися в поганій успішності, агресивності, неслухняності, конфліктності, лінощах. У цьому віці самооцінку дитини формують авторитетні для нього дорослі – батьки, вчителі. До 12-річного віку у дитини закладаються базові установки, зокрема, установки на здоровий спосіб життя та вибір на користь здоров'я або шкідливих звичок.

Тому у формуванні здорових установок молодших школярів повинні брати активну участь саме батьки. І педагоги, і батьки мають усвідомлювати, що залякування дітей «шкідливими наслідками» непродуктивне і, безперечно, стимулює цікавість дитини. Приклад правильної поведінки батьків, спільна корисна діяльність і відпочинок, значно ефективніші при вихованні здорових звичок та формуванні корисних навичок.

 

Поиск
Календарь
«  Декабрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Дружні сайти

Copyright MyCorp © 2017