Вторник, 22.09.2020, 03:44
Приветствую Вас Гость | RSS

КЗ "Кам'янсько-Дніпровська ЗОСШ-інтернат" ЗОР

Форма входа
Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 67
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Аналіз роботи МО

Звіт

про роботу методичного об’єднання природничо-математичного циклу за 2019-2020 навчальний рік

Проблемна тема, над якою працює МО:

«Забезпечення мобільності вчителя шляхом формування фахових компетенцій та розширення змістового поля їх підготовки»

 

2. Матеріальна база кабінетів

Галкін С.С. Кабінет фізики укомплектований мультимедійним комплексом комплектації вчитель, а саме мультимедійною дошкою персональним комп’ютером , проектором та набором датчиків для проведення фізичних опитів. Цифровою лабораторією  «Ейнштейн» (комплект учень). Для оптимального функціонування необхідно заміна старих плакатів на нові.

На 2017-2018 навчальний рік було заплановано придбання до кабінету фізики нових навчальних стендів та додаткової дошки, а також робота над програмним забезпеченням для оптимізації роботи кабінету, а саме його технічної складової. На протязі року було встановлено дошку зроблені необхідні роботи над програмним забезпеченням.

        

Пєнкін Є.А. Кабінет географії укомплектований мультимедійним комплексом комплектації вчитель, а саме інтерактивною дошкою, ноутбуком, проектором. В кабінеті географії є таблиці, наочні посібники, методична література, роздатковий матеріал.

Для виконання учбового процесу в повному обсязі у 2019-2020 роках треба у кабінеті географії:

1.         Купувати нові карти ( і інтерактивні також)  так як  старі вже зношені і не відповідають програмі.

2.         Колекції  «Мінерали та гірські породи» , «Склад ґрунтів»,  «Типи ґрунтів»,  «Мінеральні та органічні добрива»

3.         Барометр-анероїд, Метеостанція бездротова, Курвіметр, Термометр демонстраційний.

4.         Оптичний телескоп.

5.         Дощомір (Опадомір).

6.         Модель «Сонячна система», Модель «Будова вулкану» (розбірна), Модель «Будова Земних складок та еволюція рельєфу».

7.         Глобус-модель «Паралелі та меридіани Землі», Глобус-модель «Будова Сонця», Глобус-модель «Зоряне небо».

8.         Портрети видатних географів Світу.

 

Свєчнікова Л.А. В кабінеті біології та хімії є таблиці з біології, наочні посібники, методична література, роздатковий матеріал, біологічні муляжі, мікроскопи (не придатні до використання), колекції гербарію, хімічне обладнання, хімічні реактиви. В цьому році в кабінеті замінили меблі. Обладнання кабінету  потребує поповнення та обновлення. Для якісної та продуктивної роботи кабінету необхідно:

  • Жалюзі на вікна;
  • Мікропрепарати до мікроскопів;
  • Новий роздавальний матеріал (гербарії, колекції);
  • Нові таблиці з біології та хімії;
  • Муляжи з анатомії, ботаніки та зоології;
  • Розбірні моделі квітів, серця, ока тощо.
  • Набір інструментів для практичних робіт з біології;
  • Вологі демонстраційні препарати.

 

Галеміна Л.В. В кабінеті математики є таблиці, наочні посібники, методична література, роздатковий матеріал, ком’ютер з мультимедійним комплексом, нова класна дошка. В цьому році в кабінеті замінили меблі. Для повноцінного функціонування кабінету математики необхідно  придбати навчальні стенди та встановити жалюзі. Забезпечити кабінет програмним забезпеченням для найкращого проведення уроків.

 

Щебликіна К.М. В новому кабінеті інформатики 13 робочих місць для  учнів та робоче місці вчителя, інтерактивна дошка, проектор, 5 столів для учнів, магнітно-маркерна дошка, жалюзі на вікнах; кабінет оформлений новими стендами. В кабінеті є наочні посібники, методична література, роздатковий матеріал, необхідне програмне забезпечення. В цьому році зробила ремонт стільців.

Кабінет інформатики в нашій школі відповідає вимогам  щодо організації та облаштування. Для повноцінного функціонування кабінету інформатики та за для впровадження STEM-освіти  в освітній процес, необхідно придбати набори ЛЕГО, Arduino,  Micro:bit. 

 

Нізова Я.Г. в своєму арсеналі маю обладнання, що надала мені школа, а саме:

  • волейбольну площадку та майданчик для міні футболу на вулиці;
  • спортивну зала;
  • футбольні, баскетбольні, волейбольні м’ячі;
  • кеглі, настільний теніс, скакалки, шахи , шашки.

Для кращої роботи мені не вистачає сектора для метання та прижкової ями. Модуль легка атлетика вимагає прийняття таких нормативів як метання і стрибки у довжину з розбігу, а я не можу це здійснити, бо не маю обладнання.

4. Тематика засідань МО

  1. Аналіз роботи МО та проблемні питання над якими будуть працювати вчителі природничо-математичного циклу у 2019/2020 н.р.
  2. Шляхи впровадження наскрізних змістових ліній у викладанні предметів природничо-математичного циклу.
  3. Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо впровадження екологічного виховання, як одного із способів виховання свідомості, відповідальності, соціальної адаптації.
  4. Здоровязберігаючі технології і сучасна освіта. Обговорення плану роботи методичного об’єднання на період карантину.
  5. Про підсумки роботи МО вчителів природничо-математичного циклу за 2019/2020 н.р. та перспективи діяльності на 2020/2021 н.р. (дистанційно).

8. Відкриті уроки та їх результативність

Громико О.П. «Поняття звичайного дробу» у 5-б класі. Були присутні члени МО.

 

 

11. Позакласна робота

Галеміна Л.В.

Тиждень математики дистанційно.

Прийняла участь у Інженерному тижні.

Також були проведені математичні ігри, інтелектуальні  вікторини, турніри «Цікава математика», де команди  «Гуглики» та «Ерудіти» змагалися в 6 класі.  «Самий розумний на уроці» в 7 класі ,10 класі, 11 класі.

Галкін С.С.

Прийняв участь у Інженерному тижні

Пєнкін Є.А.

У 2020 навчальному році прийняв участь у Інженерному тижні, під час якого групою 7 класів було виконано проектне завдання за темою: «Підземні води».

Також проводив предметні тижні по географії.

Свєчнікова Л.А.

У 2020 навчальному році прийняла участь у Інженерному тижні, під час якого дітям 8-го та 9-го класів були запропонуванні активності, які допомогли змоделювати принцип роботи наших пальців, легенів та серця.

Разом з вихователем Семенець О.В., Шпак О.М. в 9 кл. були проведенні дуже яскраві та пізнавальні виховні заходи.

В січні проходив тиждень з біології. Приймали участь учні 6-11кл. Серед учнів 6кл. був проведений конкурс веселих і кмітливих; дуже цікавий та доречний пройшов виступ агітбригад по темам «Чим корисний йогурт», «Наш дім - Земля», «Таємниці людського тіла»

Щебликіна К.М.

У ІІ семестрі учнів було залучено до участі в тижні інформатики, приуроченого до Дня Безпечного Інтернету.

Також  разом з учнями дистанційно відсвяткували «Міжнародний день кар'єри дівчат в ІТ 2020». Захід проводила Запорізька державна інженерна академія разом з Програмою академій Cisco в Україні за підтримки Інституту модернізації змісту освіти.

Зареєструвала нашу школу на участь в Інженерному тижні та запропонувала вчителям нашого МО прийняти участь. Організувала вчителів, склала план проведення, звітувала про проведення згідно вимогам. За активну участь в Інженерному тижні наша школа отримала сертифікат від організаторів ГО «Про. Про Лаб» 2020.

Низова Я.Г.  

Квест до дня здоров’я (2-5 класи)

Шкільній (перший) етап COOL GAMES (5-11 класи)

Спортивне свято до дня Козацтва «Козацькі розваги» (2 класи)

Шкільна спартакіада з волейболу (6-11 класи), малюкболу - 5 клас

Шкільний відбірний етап «Олімпійське лелеченя».

Вовк С.Г.

Прийняла участь у Інженерному тижні.

Щедрін Є.Є.

Прийняв участь у Інженерному тижні

 

12. Впровадження інноваційних технологій

Всі члени МО природничо-математичного циклу на протязі кількох років впроваджують в своїй роботі використання інноваційних технологіх, а саме:

 

Усі члени МО на протязі навчального року розміщували інформацію на шкільному сайті.

Члени МО забезпечені фаховими журналами в достатньому обсязі.

Річний план МО виконаний на 100% з деякими виправленнями, які вносилися під час роботи протягом року.

Вчителі на протязі навчального року вдосконалювали свій професійний рівень, а саме:

 

Щебликіна К.М.

Протягом навчального року робота проводилася відповідно до Програми саморозвитку.

Пройшла дистанційне навчання:

  1. Онлайн-курс «Недискримінаційний підхід у навчанні», 32 год.;
  2. Вебінар «Інформатика в 7 класі. Зміст, методи та дієві інструменти навчання», 3год.;
  3. Вебінар «Медіаграмотність та інструменти перевірки інформації: текст, фото, відео», 2 год.;
  4. Вебінар «Упорядкування контенту до уроку засобами веб ресурсів»;
  5. Вебінар «Технології доповненої реальності в освітньому процесі».

Робота з самоосвіти здійснювалась згідно плану у відповідності з власною темою «Впровадження STEM-освіти  в освітній процес», опрацьовувала тематику основних напрямів розвитку STEM-освіти та план заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні. Прийняла участь у вебінарі-нараді «STEM-весна - 2020», який проводив відділ STEM-освіти ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" за підтримки компанії Cisco; у Всеукраїнському вебінарі-семінарі «STEM-освіта: впровадження та перспективи».

Регулярно опрацьовувались інструктивно-методичні матеріали щодо викладання свого предмета, ведення шкільної документації та ін.

Вовк С.Г.

Пройшла вебінар «Математика навколо  нас».

 

 

Поиск
Календарь
«  Сентябрь 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Copyright MyCorp © 2020